• GRATIS FRAKT OVER 1000,-
  • KJØP TRYGT MED VIPPS
  • OPPTIL 7 ÅRS GARANTI
  • KVALITET SOM VARER
Oppdatering av MH11 og iH11R
Nyheter

Oppdatering av MH11 og iH11R

Denne guiden er laget for Ledlenser MH11 og iH11R. Begge lyktene kan fint brukes uten Ledlenser Connect Appen, men med appen kan du kontrollere lykten din trådløst via Bluetooth.

Når en oppdatering er tilgjengelig for din Ledlenser-lykt, vises en automatisk popup-varsling på tilkoblingsskjermen til appen. I tillegg vil et oppdateringsikon vises øverst til høyre i hovedmenyen (firkantet brikkeikon med utropstegn) så lenge oppdateringen ikke er utført.

 

Krav for en vellykket oppdatering av din lykt:

Tilstrekkelig batterikapasitet for lykten og smarttelefonen (minimum 50 % anbefalt) som brukes for oppdateringsprosessen.

Smarttelefon med stabil internettforbindelse og nyeste versjon av Ledlenser Connect-appen.

Aktivert Bluetooth-funksjon på smarttelefonen må være aktivert til oppdateringsprosessen er fullført.

Smarttelefon og lykten må være i nærheten, og Bluetooth-tilkoblingen kan ikke avbrytes før oppdateringsprosessen er fullført.

Smarttelefon og lykt må være slått på til oppdateringsprosessen er fullført.

Appen kan ikke slås av eller lukkes før oppdateringsprosessen er fullført.

 

Hvordan utføre en oppdatering av lykten (hvis tilgjengelig):

Start appen, slå på lampen og klikk på "koble til".

Klikk på "OK" i varselet om oppdatering. Alternativt klikker du på firmware-oppdateringsikonet øverst til høyre i hovedmenyen (firkantet brikkeikon med utropstegn), klikk deretter på "utfør" og bekreft med "ja". Oppdateringsprosessen starter automatisk og den røde, grønne og blå LED-en på lampen tennes kort tid etter.

En stolpe indikerer fremdriften til oppdateringen. Oppdateringsprosessen tar omtrent 5-10 minutter.

Etter at oppdateringen er fullført, vises et varsel og den røde, grønne og blå LED-en på lampen vil slå seg av. App og lampe kan nå brukes normalt igjen.

For noen smarttelefonmodeller kan det være nødvendig å starte appen og lampen på nytt etter oppdateringen.

 

Dersom oppdatering mislyktes kan du gjøre dette:

Under visse forhold kan det hende at oppdateringen ikke blir fullført, f.eks. når Bluetooth-tilkoblingen har blitt avbrutt under oppdateringsprosessen.

I noen tilfeller kan den røde, grønne og blå LED-en på lampen forbli slått på permanent etter at oppdateringsprosessen er avbrutt eller avbrutt til oppdateringen er fullført.

For å gjøre oppdateringen på nytt og vellykket, kan oppdateringsprosessen gjentas til den er fullført.

I noen tilfeller kan det være nødvendig å starte smarttelefonen på nytt og tilbakestille lampen (åpne og lukke batterilokket) før du gjentar oppdateringsprosessen.

Powered by Jetshop

Hei, vi bruker cookies slik at denne nettsiden skal fungere bedre for deg.

Les mer