Reklamasjon
Ledlenser sine produkter er laget for å vare, men det kan likevel oppstå situasjoner der produktet ikke lever opp til forventningene.
Viktige punkter ved en reklamasjon:
- Reklamasjoner skal iht. Forbrukerkjøpsloven rettes mot selger eller salgssted, altså der hvor produktet ble solgt.
- Du er pliktig å fremlegge kjøpsbevis (kvittering eller bankutskrift) med kjøpesum og dato for å kunne benytte deg av reklamasjonsretten.
Her melder du inn din reklamasjon:
Alle reklamasjoner fra privatkunder (B2C) skal meldes inn via vår returportal. Skjemaet guider deg enkelt gjennom prosessen, og obligatoriske felter er merket med (*). Du kan kun registrere én sak av gangen, og dersom du har flere reklamasjoner må disse legges inn separat.
Er du bedriftskunde (B2B) og skal registrere en reklamasjon mottatt via butikk? Da skal saken meldes inn gjennom Ultimate Nordics reklamasjonsskjema på følgende side: https://www.ultimatenordic.com/reklamasjon