• GRATIS FRAKT OVER KR. 1000,-
  • KJØP TRYGT MED KLARNA

Ofte stilte spørsmål

Hvordan vet jeg at min ordre har gått igjennom?

Du får en ordrebekreftelse på mail når ordren din er godkjent, og når varen(e) er sendt får du en ny mail med utsendelsesbekreftelse som betyr at ordren er plukket og sendt

Når får jeg pakken min?

Normalt vil alle ordre som mottas før kl. 13:00 bli pakket og sendt samme dag fra vårt lager i Åndalsnes. I høysesong vil det kunne ta noe lengre tid. Du vil motta en leveringsbekreftelse med sporingsnummer så snart pakken er levert til posten. Leveringstiden vil vanligvis være 2-4 dager etter at pakken er levert til posten, avhengig av hvor i landet pakken skal sendes.

Hvis du ikke har mottatt leveringsbekreftelse innen noen få dager kan dette skyldes at du har bestilt en eller flere varer som ikke er på lager. Dette kan du sjekke på ordrebekreftelsen som du mottok rett etter at ordren ble sendt inn.

Hva er åpningstidene til kundeservice?

Du kan kontakte vårt kundesenter på mail: service@ledlensershop.no eller telefon: +47 22 57 50 50. Vi vil besvare alle henvendelser så raskt vi kan og senest i løpet av 24 timer. Vi oppfordrer alle til å sende sine spørsmål på mail.

Kansellering eller endring av ordre

Hvis du angrer din bestilling eller oppdager at du har bestilt feil, så kan vi noen ganger hjelpe deg med endring eller kansellering så sant du ikke har mottatt utsendelsesbekreftelse. Når denne bekreftelsen er sendt ut er det for sent å gjøre endringer da din pakke er klargjort og på veil i posten. Se ellers punktet Retur og Bytte nederst på siden for mer informasjon.

Powered by Jetshop

Hei, vi anvender cookies slik at denne nettsiden skal fungere bedre for deg.

Les mer